Aanmelden

Aanmelden voor Nationale conferentie nlt 2021

Omschrijving NLT: sterke schakel! Deze conferentie staat in het teken van schakelen. Na Duurzame ontwikkeling, het thema van twee jaar terug en Digitale technologie vorig jaar, maakt Vereniging NLT een schakeljaar door waarbij de focus ligt op vele schakels. Een belangrijke nieuwe schakel wordt de ontwikkeling van lesaanbod voor onderbouw. Daarnaast informeren we jullie graag over allerlei ontwikkelingen op het gebied van nieuwe modules die passen bij Duurzame ontwikkeling en Digitale technologie, waaronder een reeks aan nieuwe onderwerpen van lesmodules. Onderwerpen als Artificiële Intelligentie, Fijnstof meting, schakelmodules D.O. en D.T, statistiek en Kansen met quantum. Vooralsnog gaan we uit van een conferentie op lokatie Zonheuvel te Doorn.
Locatie Zonheuvel
Prijs 200.00
De bevestiging, de factuur en informatiemail (week voor conferentie) worden naar het ingevulde emailadres verstuurd. Heeft u binnen 24 uur geen bevestiging ontvangen? Neem svp contact op met info@betavak-nlt.nl. Kijk eerst voor de zekerheid in de spambox.

Ik meld me aan voor de volgende werkgroepen

Werkgroepronde 1: keuze uit negen werkgroepen over actuele (nieuwe) modules!
1.1 Waterstof uit Wind en Woestijn (vwo evt. havo)
1.2 Bouwen op Bewegende Bodem (havo)
1.3 Origami in de biochemie (vwo)
1.4 Kunstnier (vwo)
1.5 Kansen met kwantum (vwo)
1.6 Weet wat je zegt! Statistiek, maar nu op PWS toegepast
Klimaatverandering, nu het noordpoolgebied opwarmt
1.8 Training Fijnstofmeting
1.9 Artificiële intelligentie
Werkgroepronde 2: keuze uit negen werkgroepen
2.1 Digitale technologie als schakel
2.2 Invoeringsplan nlt voor de onderbouw
2.3 Onderzoek naar stand van zaken 15 jaar nlt
2.4 4-TU platform ontwikkeling
2.5 Forensisch onderzoek vwo online leeromgeving
2.6 Examenherziening en curiculumontwikkeling
2.7 Duurzaam consumeren; onderbouw premodule
2.8 Duurzaameidshelden challenge en herziening Nulenergiehuis / Duurzaam maar niet duur
2.9 Robotica
Werkgroepronde 3: keuze uit negen werkgroepen
3.1 Rollenspel in de klas bij Medische beeldvorming
3.2 Invoeringsplan nlt ivoor de onderbouw
3.3 Leren voor Duurzame ontwikkeling aangepaste schakelmodule
3.4 Computational thinking
3.5 Biosensoren; zelftest
3.6 O&O en nlt in perspectief
3.7 Duurzaam consumeren; onderbouw premodule nlt
3.8 Functionaliteiten in de moduledatabase
3.9 Nieuw opleidingsprofiel; de perfecte docent nlt