Aanmelden

Aanmelden voor Nationale conferentie nlt 2022

Omschrijving NLT: sterke schakel! Deze conferentie staat in het teken van schakelen. Na Duurzame ontwikkeling, het thema van twee jaar terug en Digitale technologie vorig jaar, maakt Vereniging NLT een schakeljaar door waarbij de focus ligt op vele schakels. Een belangrijke nieuwe schakel wordt de ontwikkeling van nieuw lesaanbod voor de onderbouw. Daarnaast informeren we jullie graag over allerlei ontwikkelingen op het gebied van nieuwe modules die passen bij Duurzame ontwikkeling en Digitale technologie, waaronder een reeks aan nieuwe onderwerpen van lesmodules. Onderwerpen als Artificiële Intelligentie, Fijnstof, de schakelmodules D.O. en D.T., statistiek en Kansen met quantum, Waterstof en nog meer interesante vakinhoud.
Locatie Online
Prijs 50.00
De bevestiging, de factuur en informatiemail (week voor conferentie) worden naar het ingevulde emailadres verstuurd. Heeft u binnen 24 uur geen bevestiging ontvangen? Neem svp contact op met info@betavak-nlt.nl. Kijk eerst voor de zekerheid in de spambox.

Ik meld me aan voor de volgende werkgroepen

Werkgroepronde 1: keuze uit negen werkgroepen over actuele (nieuwe) modules!
1.1 Waterstof uit Wind en Woestijn (vwo evt. havo)
1.2 Bouwen op Bewegende Bodem (havo)
1.3 Origami in de biochemie (vwo)
1.4 Kansen met quantum (vwo)
1.5 Weet wat je zegt! Statistiekonderwijs, maar dan anders
1.6 Klimaatverandering, nu het noordpoolgebied opwarmt
1.7 Fijnstof
1.8 Artificiële intelligentie
1.9 Bioinformtica
Werkgroepronde 2: keuze uit acht werkgroepen
2.1 Digitale technologie als schakel
2.2 Didactiek van nlt voor de onderbouw
2.3 15 jaar nlt; een onderzoek naar stand van zaken
2.4 Forensisch onderzoek vwo online leeromgeving
2.5 Vereniging NLT over curriculumontwikkeling en bijstelling examenprogramma’s
2.6 Premodule nlt Duurzaam consumeren
2.7 Duurzaamheidshelden challenge en herziening Duurzaam, maar niet duur en Nulenergiehuis
2.8 Robotica
Werkgroepronde 3: keuze uit negen werkgroepen
3.1 Rollenspel in de klas bij Medische beeldvorming
3.2 Ontwikkelplan nlt voor de onderbouw
3.3 Van nlt schakelmodule D.O. naar duurzaam onderwijs
3.4 Modelleren en Simuleren: van informatica naar nlt
3.5 COVID-19 zelftesten en de module Biosensoren
3.6 Dialoogsessie met docenten O&O en nlt over de inzet van de schakelmodule digitale technologie
3.7 Premodule nlt Duurzaam consumeren
3.8 Functionaliteiten van de moduledatabase
3.9 Nlt verdient de leraar die. . . .